Usługi

SERWISOWANIE ODZIEŻY ROBOCZEJ


RENTAL ODZIEŻY ROBOCZEJ - kompleksowa usługa obejmująca wynajem odzieży i jej serwis

Jedną z wielu usług, proponowanych przez nas w pakiecie z obsługą w zakresie dostaw odzieży i obuwia roboczego oraz art. BHP jest serwis odzieży roboczej obejmujący jej bieżącą konserwację, pranie oraz wymianę zużytej na nową. Na życzenie Klienta wykonujemy też znakowanie odzieży różnymi metodami (haft komputerowy, sitodruk, termotransfer, DTG, Sublimacja). Usługa ta polega na regularnych, cyklicznych dostawach czystej odzieży do szaf serwisowych (tzw. skrytoszafki) oraz odbiorze brudnej odzieży z szaf wrzutowych. Zapewniamy wyposażenie pracowników w niezbędną liczbę kompletów odzieży roboczej i ochronnej oraz utrzymanie jej we właściwym stanie higienicznym i technicznym.

Działamy kompleksowo przejmując pełną odpowiedzialność za ubiór pracowników. Schemat naszej obsługi w tym zakresie obejmuje projekt odzieży, wg wytycznych Klienta lub naszej propozycji – zawsze zgodnie z wymogami stanowisk pracy i obowiązującymi normami. Do każdego z naszych Klientów podchodzimy indywidualnie, ponieważ potrzeby Klientów są bardzo zróżnicowane pod wieloma względami. Kolejnym krokiem jest produkcja odzieży zgodnie z ustaleniami oraz jej właściwa konserwacja i regularną wymiana. Zwykle dostarczamy po 3 komplety ubrań dla każdego pracownika, wg ustalonego wzoru. Usługa obejmuje również dostarczenie przez nas szaf serwisowych (skrytoszafek) na czystą odzież oraz szaf wrzutowych na brudną odzież. Tak skonfigurowany system pozwala na użytkowanie przez pracownika pierwszego z kompletów, drugi czysty czeka w szafce, natomiast trzeci jest w konserwacji. Regularnie, w ustalonych wcześniej terminach nasz pracownik odbiera zabrudzoną odzież z szaf wrzutowych, uzupełniając jednocześnie szafki w komplety czystej odzieży. Takie rozwiązanie zwalnia Klienta z obowiązku wydawania i odbierania odzieży, oszczędzając jego czas.

Jak nas widzą tak nas piszą... Stare, lecz nadal aktualne powiedzenie. Wygląd pracownika ma ogromny wpływ na wizerunek Firmy.

Każdy z obsługiwanych przez nas Klientów otrzymuje dostęp do panelu Klienta, w którym może złożyć zamówienie, sprawdzić status jego realizacji oraz przeanalizować statystyki zużycia odzieży. Poza wirtualnym dostępem do informacji 24h na dobę, Klient ma oczywiście możliwość osobistego, telefonicznego bądź mailowego, kontaktu z nami.

Korzyści dostępne od ręki: